Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

MINIMÁLNÍ ODBĚR
JE 50 KS MAGNETEK OD JEDNOHO DRUHU
Kč 1250,-  + doprava

DOPORUČENÁ PRODEJNÍ CENA
DMZNÁMKY JE 35 Kč


Uvedené ceny jsou velkoobchodní pro firmy a organizace.

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK

Každá objednávka, kterou zákazník potvrdí, je považována za závaznou v celém rozsahu. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři

Zákazník nemá možnost sám objednávku stornovat - tuto akci provádí pouze provozovatel (obvykle po dohodě se zákazníkem, např. z důvodu nemožnosti dodat zboží v daném termínu)

Pokud zákazník opakovaně stornuje z jakéhokoliv důvodu svou objednávku nebo její část, vyhrazuje si provozovatel možnost tohoto zákazníka nadále neobsluhovat (po předchozím upozornění)

ZÁVAZKY PROVOZOVATELE

Provozovatel se zavazuje:

Nabízet zboží, které je v souladu s normami a hygienickými předpisy platnými na území ČR.

Zboží, které je se zbožím popsaným a zobrazeným v elektronickém katalogu ve shodě v maximální možné míře (může dojít ke drobnému zkreslení barev úpravou fotografií, různou světelnou intenzitou apod.)

Dále se provozovatel zavazuje, že:

Bude ke každé objednávce přistupovat s maximální pečlivostí a zodpovědností

Bude zákazníka informovat elektronickou poštou o přijetí objednávky a o její expedici

Bude uveřejňovat konečné ceny, které zákazník zaplatí za zboží a za dopravu

Bude chránit osobní údaje zákazníka

Ochrana osobních údajů:

Od zákazníka fyzické osoby provozovatel při nákupu požaduje tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k identifikaci zákazníka, ke komunikaci s ním, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování platby za zboží. Pokud je zákazníkem firma, je navíc požadována adresa fakturační, IČ a DIČ.

Osobní údaje zákazníka bude provozovatel chránit v maximální možné míře a neposkytne je žádným jiným subjektům (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a bude je využívat pouze k vyřízení objednávky. Toto ustanovení zůstává v platnosti i v případě ukončení činnosti provozovatele elektronického obchodu. Používáním internetového obchodu stramanda.cz zákazník souhlasí se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasí s výše uvedenými pravidly.

REKLAMACE

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 umožní provozovatel zákazníkovi během 14 dnů od obdržení zboží toto bez udání důvodu vrátit - zboží však musí zákazník odeslat doporučeně na adresu sídla provozovatele, kompletní, nepoškozené a v limitu 14 dnů.

Za vrácené zboží vracíme peníze pouze za cenu výrobků nikoli za poštovné.

Zboží nelze vracet na dobírku - jakékoliv takto vrácené zboží nebude provozovatel přijímat.

Vracené zboží však musí být v zcela původním stavu.

Zákazník je před zasláním zboží na adresu provozovatele povinen provozovatele na tuto skutečnost předem písemně e-mailem upozornit a musí definovat, které konkrétní zboží bude vracet - jakékoliv neoznámené zásilky nebude provozovatel přijímat

ADRESA PRO PŘÍJEM VRÁCENÉHO ZBOŽÍ:

Dana Havlíková
Nám. Míru 461, Slavonice 378 81

Náklady spojené s reklamací vždy hradí zákazník

Zákazník rovněž sdělí provozovateli následné finanční vypořádání:

pokud si zákazník bude přát vrátit peníze za reklamované zboží na účet, přiloží k zásilce číslo bankovního účtu. Provozovatel následně nejpozději do 10ti dnů převede finanční částku  za vrácené zboží na uvedený účet

U stálých zákazníků je možnost vyúčtovat peníze zápočtem. Na přání bude částka za vrácené zboží odečtena ze zboží nově objednaného.

 

Provozovatel si vyhrazuje možnost ukončit se zákazníkem obchodní vztahy a v budoucnu zákazníka neobsluhovat (po předchozím upozornění) v případě, že prodávající vyhodnotí jednání zákazníka při nákupech a reklamacích jako spekulativní

V souladu se zákonem nelze uplatňovat reklamace na použité zboží po uplynutí 14-ti denní lhůty na vrácení zboží.