ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK
Každá objednávka, kterou zákazník potvrdí, je považována za závaznou v celém rozsahu. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři
Zákazník nemá možnost sám objednávku stornovat - tuto akci provádí pouze provozovatel (obvykle po dohodě se zákazníkem, např. z důvodu nemožnosti dodat zboží v daném termínu)
Pokud zákazník opakovaně stornuje z jakéhokoliv důvodu svou objednávku nebo její část, vyhrazuje si provozovatel možnost tohoto zákazníka nadále neobsluhovat (po předchozím upozornění)
ZÁVAZKY PROVOZOVATELE
Provozovatel se zavazuje:
Nabízet zboží, které je v souladu s normami a hygienickými předpisy platnými na území ČR.
Zboží, které je se zbožím popsaným a zobrazeným v elektronickém katalogu ve shodě v maximální možné míře (může dojít ke drobnému zkreslení barev úpravou fotografií, různou světelnou intenzitou apod.)
Dále se provozovatel zavazuje, že:
Bude ke každé objednávce přistupovat s maximální pečlivostí a zodpovědností
Bude zákazníka informovat elektronickou poštou o přijetí objednávky a o její expedici
Bude uveřejňovat konečné ceny, které zákazník zaplatí za zboží a za dopravu
Bude chránit osobní údaje zákazníka
Ochrana osobních údajů:
Od zákazníka fyzické osoby provozovatel při nákupu požaduje tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k identifikaci zákazníka, ke komunikaci s ním, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování platby za zboží. Pokud je zákazníkem firma, je navíc požadována adresa fakturační, IČ a DIČ.
Osobní údaje zákazníka bude provozovatel chránit v maximální možné míře a neposkytne je žádným jiným subjektům (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a bude je využívat pouze k vyřízení objednávky. Toto ustanovení zůstává v platnosti i v případě ukončení činnosti provozovatele elektronického obchodu. Používáním internetového obchodu stramanda.cz zákazník souhlasí se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasí s výše uvedenými pravidly.
REKLAMACE
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 umožní provozovatel zákazníkovi během 14 dnů od obdržení zboží toto bez udání důvodu vrátit - zboží však musí zákazník odeslat doporučeně na adresu sídla provozovatele, kompletní, nepoškozené a v limitu 14 dnů.
Za vrácené zboží vracíme peníze pouze za cenu výrobků nikoli za poštovné.
Zboží nelze vracet na dobírku - jakékoliv takto vrácené zboží nebude provozovatel přijímat.
Vracené zboží však musí být v zcela původním stavu.
Zákazník je před zasláním zboží na adresu provozovatele povinen provozovatele na tuto skutečnost předem písemně e-mailem upozornit a musí definovat, které konkrétní zboží bude vracet - jakékoliv neoznámené zásilky nebude provozovatel přijímat
ADRESA PRO PŘÍJEM VRÁCENÉHO ZBOŽÍ:
Dana HavlíkováNám. Míru 461, Slavonice 378 81Náklady spojené s reklamací vždy hradí zákazník
Zákazník rovněž sdělí provozovateli následné finanční vypořádání:
pokud si zákazník bude přát vrátit peníze za reklamované zboží na účet, přiloží k zásilce číslo bankovního účtu. Provozovatel následně nejpozději do 10ti dnů převede finanční částku za vrácené zboží na uvedený účet
U stálých zákazníků je možnost vyúčtovat peníze zápočtem. Na přání bude částka za vrácené zboží odečtena ze zboží nově objednaného.
Provozovatel si vyhrazuje možnost ukončit se zákazníkem obchodní vztahy a v budoucnu zákazníka neobsluhovat (po předchozím upozornění) v případě, že prodávající vyhodnotí jednání zákazníka při nákupech a reklamacích jako spekulativní
V souladu se zákonem nelze uplatňovat reklamace na použité zboží po uplynutí 14-ti denní lhůty na vrácení zboží.